17. augusta 2011

Captain America: The First Avenger (2011)

Tak, dopozerané...

Na rozdiel od profipozeračov som sa na tomto filme bavil. Jasne, nie je to žiadna super bomba s prepracovanými charaktermi, ktoré sa vyvíjajú až do orgastického vyvrcholenia. Jasne, je to propaganda tak, ako to bola aj v začiatkoch, keď vychádzal comics. Jasne, sú tam klišé a povinná romantická zápletka. Ale no a čo?

Je to pekne ladené do temnejších farieb a nie je to taká klasická supermanovská omaľovánka. Miestami je to aj veselé a triky a akčné scény sú pozerateľné. Pri jednej to na mňa baflo tak, že som sa skoro aj zľakol :o).

V príbehu sa nevyhneme klišé o boji z presvedčenia a za lepšie zajtrajšky. Ale vybafne na nás aj krásne psychopatický agent Smith v podobe nácka šialenejšieho ako sám Adolf a peknými ženskými sa to len tak hemží. Starý dobrý Tommy Lee Jones hrá zhovievavého generála a Captain America si naverbuje veselú partičku hrdinov, ktorí budú bojovať po jeho boku lebo ... lebo medveď. Ale vraždenie náckov im ide :o). Čierny Nick Fury v podaní Samuela L. Jacksona sa mi velmo páčil a teším sa keď dostane väčší priestor...

Kto nemá veľké očakávania a hollywoodske popcorny pozerá v rámci zábavy a oddychu, príde si na svoje. Každý, kto to berie vážne a očakáva bombastickú adaptáciu comicsu, by sa tomu mal vyhnúť.

3D bolo pekné, ale z tých debilných okuliarov ma riadne bolia uši keďže si ich musím dávať na svoje brejle a potom to všetko tlačí.

Hodnotenie: 3,5/5

Réžia: Joe Johnston
Rok výroby: 2011
Dĺžka: 124 minút
Viac informácií na imdb.com.

Send to Kindle

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára