20. júna 2014

Troška farebnej radosti.

Veď ich nie je až tak veľa.
Podaktoré zlé jazyky tvrdia, že mám príliš veľa atramentov. Vraj som blázon a závislák a nemám šancu všetky minúť. Tak som si tentokrát objednal len malé vzorky, aby som zistil, či sa mi tieto atramenty páčia a či zainvestujem do veľkých balení. Na podrobné recenzie nebol čas, a tak sa s vami podelím aspoň o prvé dojmy.



Noodler's Apache Sunset všetci ospevujú, sú z neho unesení, div kocky neserú. Samozrejme, že som sa nechal namotať a bol som naň naskákaný ako veverička. Hneď po prvých čiarkach sa dostavilo zdesenie, pretože to bola taká nejaká špinavá matná farba, o ktorú by som si ani bicykel neoprel. No takže vyčistiť poriadne hrot, zamiešať farbu a hľa, pekná a hlavne čitateľná oranžová s jemným shadingom. Otestujem ešte Dragon's Napalm, ale zrejme Apačov zaradím do zbierky.

Ďalším ospevovaným atramentom od Noodler's je Liberty's Elysium. Jednak je to obľúbená farba Briana Gouleta (spolupracoval na jej vývoji), ale hlavne je to naozaj pekná modrá, ktorá mohla byť ešte trošičku žiarivejšia. Túto požiadavku vraj spĺňa Baystate Blue, ale ta je nebezpečná, pretože všetko zafarbí. Každopádne sa mi Elysium tiež dosť páči a myslím, že osloví aj Mamu Kami :o).

Aby som naplno využil vysoké poštovné, tak som k objednávke prihodil aj vzorku, ktorá sa dá celkom ľahko zohnať v Európe. De Atramentis Cherry je voňavý atrament z Nemecka. Vonia ako nejaká pena do kúpeľa, ale píše parádne a je to veľmi veľmi veľmi pekná červená farba. Ja mám čerešne rád a tento odtieň sa trafil presne do tých veľkých tmavočervených srdcoviek, ktoré sú mňam.

Bez čiernej by som to nebol ja a už dlhšie som chcel otestovať Aurora Black. Vraj jedna z najlepších čiernych. Zaujímavá je hlavne tým, že má shading. Naozaj, slabý, ale má. U čiernej je to dosť nezvyklé a ešte som sa nerozhodol, či sa mi to páči a či mi to vyhovuje. Zatiaľ zostávam pri Heart of Darkness od Noodler's. Jednak preto, že jej mám ešte veľa a jednak preto, že je to proste tmava čierna, bez akéhokoľvek shadingu a navyše vynikajúco tečie z pera a správa sa veľmi slušne aj na lacných kancelárskych papieroch.

Disclaimer: Ink Drop som si kúpil za vlastné chechtáky, s Gouletovcami nemám nič spoločné aj keď u nich rád nakupujem a všetky tie kraviny čo som tu popísal sú môj vlastný a ozajský názor.

Send to Kindle

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára