18. júna 2014

Ink Drop June 2014: Down to Earth

Zdroj: The Goulet Pen Company
Začiatok júna priniesol okrem neznesiteľných horúčav aj nový Ink Drop od Gouletovcov. Tentokrát sa rozhodli pre zemité farby, ktoré im vraj pripomínajú prázdninové hry v prírode, babranie sa v bahne a pečenie pieskových bábovičiek. Pre mňa sú to skôr jesenné farby a privítal by som skôr niečo chladivé, ale nenavyberám si.


Diamine Salamander je divná farba. Neviem ju slovami poriadne opísať, ale je to taká šedo-zeleno-sračková. To nie je úplne negatívne, pretože by sa určite dobre uživila v kancli a serióznejších dokumentoch. Správa sa slušne. Strapkanie, presvitanie a krvácanie na druhú stranu som nezaznamenal.

Ďalšia kancelárska farba je Sequoia Green od Noodler's. Čierno-zelená. Napriek tomu nie je nudne úradnícka, pretože občas sa prebije na povrch tá zelená a chytí náhodného okoloidúceho za oko. Prietoku a ostatnému správaniu nie je čo vyčítať.

Konečne niečo letné a svieže. Pelikan Edelstein Aventurine je členom luxusnej atramentovej rodiny od firmy Pelikan. Celkom ma prekvapila, pretože som neočakával takú sýtu a príjemnú farbu, s ktorou nie sú žiadne problémy. V hrotoch s veľkým prietokom môže trochu presvitať na druhú stranu papiera. Asi víťaz tohto Ink Dropu.

Hnedú farbu príliš nemusím. Hnedé atramenty ale majú niečo do seba. Platinum Mix-Free Earth Brown je naozaj také správne namiešané blatíčko. Človek si z neho niečo upláca, zakydá seba, oblečenie, susedovho psa, dostane pár faciek a môže si to ísť týmto atramentom zapísať do prázdninového denníčku.

Posledná vzorka prišla asi z Afriky alebo čo. Private Reserve Ebony Brown hovorí samo za seba. Čiernohnedá, ktorá sa celkom presvedčivo pretvaruje, že je čierna. Mne to príliš leto nepripomína, ale kancelárske využitie sa pre ňu nájde určite.

Disclaimer: Ink Drop som si kúpil za vlastné chechtáky, s Gouletovcami nemám nič spoločné aj keď u nich rád nakupujem a všetky tie kraviny čo som tu popísal sú môj vlastný a ozajský názor.

Súvisiace:
The Goulet Pen Company – Ink Drop March 2013: Fade to Black
Ink Drop April 2013: Under The Sea
Ink Drop May 2013: Because We Felt Like It
Ink Drop June 2013: What's in a Name?
Ink Drop July 2013: America!
Ink Drop July 2014: Stars & Stripes
Ink Drop August 2014: International Sampling

Send to Kindle

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára