1. augusta 2013

Atrament: Noodler's Habanero

Atrament: Noodler's Habanero
© The Goulet Pen Company
Pri jednom nákupe u Gouletovcov som si vyberal vzorky, aby som plne vyťažil poštovné keď je už také drahé. Keďže mám rád štiplavé jedlo a celkom sa mi páčia veci, ktoré robí Noodler's ink, voľba padla na ich atrament Noodler's Habanero. Tajne som dúfal, že to bude riadne ostrá farba, ale akosi sa s ňou neviem skamarátiť. Nie je vyslovene škaredá, ale pripadá mi taká mdlá, nevýrazná, skrátka meh. Rozhodne vo mne neevokuje poriadne štipľavé chilli.

Je to veľmi slušne vychovaný atrament a tak sa v pere správa tak, ako má. Pekne tečie a nikde sa nezasekáva. Jediná závada je, že keď pár minút postojí, nazbiera sa v hrote a potom sú prvé písmená tmavšie než zvyšok. Ale môže to byť aj chyba hrotu alebo pera, takže mu to odpustím. Ten tmavší odtieň sa mi páči viac, ale neviem ho dlhodobo udržať. Shading je pomerne výrazný, ale ničím neprekvapí. Na bežných kancelárskych papieroch schne rýchlo, ale na tých fajnovejších potrebuje zhruba 30 sekúnd. Vodeodolnosť nebola nainštalovaná, tak s tým treba počítať. V každom prípade je to dobrý atrament a komu sa páči farba bude zrejme dosť spokojný. Ja si ale fľašku tejto tekutiny na písanie nekúpim a budem hľadať nejakú inú oranžovú.

Atrament: Noodler's Habanero - scan
Vidíte to prvé V a potom to N pod jednotkou? Tak to vyzerá, keď sa chvíľu nepíše a atrament sa nazbiera v hrote. Farba je tmavšia.

Scan sa tentokrát výnimočne vydaril a v podstate zodpovedá skutočnému odtieňu. V realite je tá farba trochu menej matná.

A na záver ešte niekoľko tmavších fotiek (raz sa možno aj fotiť naučím :D). Atrament na nich bohužiaľ vyzerá tmavšie ako v skutočnosti, tekže sa radšej riaďte tým scanom vyššie. Keby mal takúto farbu naozaj, tak by som bol celkom spokojný.

Rhodia DotPad Nr. 16

Quo Vadis Habana

Quo Vadis Habana

Všetky označené fotky boli vytvorené The Goulet Pen Company a sú zverejnené s ich láskavým súhlasom. Tento blog nie je v žiadnom spojení s The Goulet Pen Company alebo Noodler's ink. Za článok som nedostal zaplatené a všetky názory sú na 100% moje vlastné.

Súvisiace:
Atrament: Diamine Jet Black
Atrament: J.Herbin Violette Pensée
Atrament: Platinum Mix-Free Leaf Green
Atrament: Pilot Iroshizuku Tsutsuji

Send to Kindle

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára