18. novembra 2014

Karolina Francová: Agent JFK 25 - Soumrak Camelotu

Zdroj: www.tridistri.cz
Ženská autorka v akčnom a dobrodružnom svete agenta JFK nie je vôbec žiadna chyba. Ako sa už v minulosti ukázalo, je to príjemná zmena a osvieženie. Tentokrát mi to ale bohužiaľ nesadlo.

JFK sa dostane do sveta, ktorý práve prežíva obdobie vlády kráľa Artuša. Camelot, okrúhly stôl, Merlin, Morgana and all that shit. Len Lancelot to nejako nestihol. Samozrejme nesmú chýbať intrigy, sex, X-Hawk a hrdinské činy istého agenta. Ale voľajako sa neviem zbaviť dojmu, že je tam len do počtu.  Pripadá mi to, ako keby sa tam objavil len preto, aby to mohlo vyjsť v rámci série a to mi prekáža. A celkom dosť. Asi aj preto, lebo príbeh je zaujímavý a dobre napísaný. Ale nedokázal som sa preniesť cez to, čo mi prekáža a tak som sa pri čítaní trápil.

Ale ak vám nerobí problém predstava, že je Džejefkej len akýsi inseminátor v lepšom postavení, tak smelo do toho. Užijete si rytierov, mágov, 86-ty klon Veďvyvietekoho, spanilé devy a labilného Artuša.

Autor: Karolina Francová
Vydavateľ: Nakladatelství TRITON
Rok vydania: 2012
Väzba: paperback
Jazyk: Český
Počet strán: 192
ISBN: 978-80-7387-430-8
Viac info na Legii.

Súvisiace:
Jan Hlávka: Agent JFK 20 - Odplata 2: Vzpoura vyvolených
Josef Pecinovský: Agent JFK 21 - Budiž vám Měsíc lehký
Vlado Ríša: Agent JFK 24 - Válka pašeráků

Send to Kindle

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára