24. septembra 2014

Atrament: Platinum Mix-Free Leaf Green

Vzorka: Platinum Mix-Free Leaf Green
Nástroj: Pelikan M200 Cognac demonstrator
Hrot: Broad
Papier: Rhodia Dotpad No. 16, Quo Vadis, InkJournal

Táto farba pasuje do májového Inkdropu Garden Party od Gouletovcov ako riť na šerbel. Šťavnatá jarná zelená. Ako svieže čerstvé lístky alebo trávička (nie, nie tá, po ktorej sa smeje). Farba je pekná, výrazná, ale trošku slabšie kryje napriek niekoľkým vrstvám. Shading nie je príliš výrazný. Tento atrament mi pripadá trochu suchý, ale vďaka tomu rýchlo schne aj na kvalitných papieroch a neboli žiadne problémy so strapkaním, presvitaním a krvácaním. Voda ho úplne zničí, takže by som ho neodporúčal potápačom a na obálky. Ale na písanie listov, ďakovných kartičiek a podobne je tak akurát.

Fotky sú také poslabšie, ale asi najlepšie je tá farba trafená tu dole na tej prvej vľavo. Na druhej fotke je pekne vidno, že slabšie papiere majú problém pri nanesení väčšieho množstva atramentu. Na zvyšných dvoch obrázkoch je papier Rhodia resp. Quo Vadis, ktoré nemajú najmenší problém so zvládaním atramentov.




Disclaimer: Ink Drop som si kúpil za vlastné chechtáky, s Gouletovcami nemám nič spoločné aj keď u nich rád nakupujem a všetky tie kraviny čo som tu popísal sú môj vlastný a ozajský názor.

Súvisiace:
Atrament: Diamine Jet Black
Atrament: J. Herbin Violette Pensée
Atrament: Noodler's Habanero
Atrament: Pilot Iroshizuku Tsutsuji

Send to Kindle

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára