26. marca 2013

Andrzej Sapkowski: Zaklínač I. - Poslední přání

Andrzej Sapkowski: Zaklínač I. - Poslední přání
Zdroj: www.legie.info
Dlhé roky som čakal a dúfal, že nám vydavateľ dopraje nové vydanie Zaklínača. Tie staré boli čiastočne vypredané a aby som bol úprimný, príliš sa mi nepáčili. Čakanie sa oplatilo a vydavateľstvo Leonardo sa rozhodlo dotlačiť niektoré chýbajúce časti v pevnej väzbe a vydať nové paperbacky s obálkou od Miša Ivana. A tak som si počkal, kým vyjde všetkých sedem častí a s chuťou sa pustil do čítania.

Prvá kniha je zbierkou poviedok, ktoré majú za úlohu predstaviť Geralta z Rivie, objasniť jeho pôvod a zoznámiť nás s jeho priateľmi a spoločníkmi. Geralt nie je ešte úplne zatrpknutý a navyše má celkom dobrý zmysel pre humor. Ten sa prejavuje hlavne medzi jednotlivými poviedkami v krátkych intermezzách, ktoré slúžia ako úvod k nasledujúcej poviedke. No skrátka je to veľmi dobré čítanie a začiatok celej série a aj taký slimákočítač ako ja to celé zhltol veľmi rýchlo.

Nenapadá mi nič, čo by som mohol ofrflať. Kto ešte nemá, nech si okamžite ide kúpiť (malé vydavateľstvá treba podporovať) a prečíta. Ak má aspoň trochu rád fantasy a nie je snobácka fajnovka, tak si určite pochutná...

Hodnotenie: 5/5

Originálny názov: Ostatnie zyczenie, Droga, z ktorej sie nie wraca
Autor: Andrzej Sapkowski
Preklad:
Stanislav Komárek, Jiří Pilch
Vydavateľ: Lenka Pilchová - LEONARDO
Rok vydania: 2011
Väzba: paperback
Jazyk: Český
Počet strán: 341
ISBN: 978-80-85951-65-3
Kupujte v Artfore.
Viac info na Legii.

Súvisiace:
Andrzej Sapkowski: Zaklínač II. - Meč osudu
Andrzej Sapkowski: Zaklínač III. - Krev Elfů
Andrzej Sapkowski: Zaklínač IV. - Čas opovržení
Andrzej Sapkowski: Zaklínač V. - Křest ohněm
Andrzej Sapkowski: Zaklínač VI. - Věž vlaštovky
Andrzej Sapkowski: Zaklínač VII. - Paní jezera

Send to Kindle

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára