30. júla 2011

Neil Gaiman: Sandman 8 - Konec světů

Tak, dočítané...

Gaiman je opäť výborný. Ponúka nám príbehy, príbehy v príbehoch, príbehy v príbehoch príbehov :o). Aj keď sa Pán snov a Smrť v tejto knihe len mihnú, stojí za to si ju prečítať. Príbehy, ktoré si rozprávajú rôzni cestujúci v krčme Konec světů sú zaujímavé a tak správne šialené :o).

Koniec koncov ani cestujúci nie sú nezaujímaví. Či už je to ľudský pár z USA (z jednej verzie všetkých možných USA), dievča, ktoré slúži na lodi a musí predstierať, že je chlapec, elfský špeh z krajiny Faeria, "funebráci" z Nekropole (moji najobľúbenejší) alebo kentaur. Každý, kto si rád prečíta zaujímavý príbeh a pritom pozrie pozoruhodné obrázky a pekne nakreslené príšerky, si príde na svoje.

Miestami mi príliš nesedela kresba, pretože ju mám radšej čistú než tak trochu schematické obrázky, ale to je len moja chyba :o). Na druhú stranu, a to sa čudujem, že to píšem práve ja, by som privítal aj nejaký ten čiernobiely príbeh.

Hodnotenie: 4,5/5

Autor: Neil Gaiman
Preklad: Viktor Janiš
Vydavateľ: Nakladatelství Crew s.r.o.
Rok vydania: 2010
Jazyk: Český
Počet strán: 180
ISBN: 978-80-87083-98-7
Ďalšie informácie poskytne Crew.
Kúpiť si môžete napr. v Brlohu.

Send to Kindle

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára